söndag 25 juli 2010

kossor!

Jag gillar verkligen kor! Jag är ju uppväxt med dom så igår när syster fick hoppa in på Önnestads skola så hängde jag med,. Det är verkligen härligt att jobba där, för du mjölkar ju inte bara... Du forar & sopar, matar kalvarna & mycket annat. Man föredrar väl att åka till ett ställe där du får göra lite mer än bara mjölka? hehe :)


Påtal om denna skolan, båda mina systrar har ju gått den, & jag har ju alltid sagt att jag vill gå den för dom har gjort det, hehe,! Men att ta upp det förslaget med min mamma skulle hon nog inte tycka om ;) Hon vill att jag ska satsa på ngt annat, jajo finns ju mycket annat jag kan satsa på med? Men jag har ett år kvar så jag har gott om tid på mig att tänka. :) Sen får man bara hoppas man väljer rätt med... Aja bara för det blev lite prat om kossor så får det bli en kossa bild! :D