onsdag 21 september 2011

Tänkte bara göra något helt onödigt & svänga inom & säga
HEJ!! :D :D
en anledning till att verkligen kolla in här varje dag:

dag 1 – en bild på mig + 6 saker om mig
dag 2 – en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 4 – typ av killar jag faller för.
dag 5 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.dag 6 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 7 – någonting jag oroar mig för.
dag 8 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 9 – någonting jag ångrar.
dag 10 – min favorit årstid och varför.
dag 11 – min favorit film.
dag 12 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 13 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 14 – mitt favoritprogram och varför.
dag 15 – min favorithögtid

1: jag älskar verkligen min familj, min hund, mina underbara vänner & min underbara pojke!

2: jag älskar mjölk & cola! går inte en dag utan dom delarna!

3: ibland känns det som om jag inte har något liv för jag bara jobbar..

4: nu efter sommaren har jag börjar på barn & fritids programmet, & BF1B ÄR EN JÄVLIGT GRYM KLASS!

5: jag har riktigt dålig humor.

6: jag har ingen aning om varför jag gör detta igen :)

bild sedan sommar någon gång :)
nu ska jag ut & röka sedan gå & lägga mig med min pojk :)