tisdag 3 maj 2011

Ojojoj..
Det va verkligen längesen, eller det känns som det iallafall.
Men livet rullar på, & det känns fantastiskt! Det är endast jag. :)

Iallafall, helgen va galen, fredes, uppe i hela natten & söp? Oj.. Lördes fixa massa, sen förfesta med bror & massa. (bror hade fest.) Sen dra vidare, hem i söndes morse, käka över god smörgåstårta! Mamma vet verkligen hur man lagar sånt! :D Sen drog jag, bror & Bella till stan för att joooobba :) Tredje gången jag jobba där, & det gick så grymt bra!! Visserligen kan jag bättra mig, vilket jag kommer göra också. :)

Så livet det rullar på, jag mår hur bra som helst, & det finns inga hinder just nu som gör att jag inte kan nå mina mål! :D

jag älskar mina finfina vänner & min finfina familj!
vi lever i en galen värld.
en galen värld som jag gillar!