måndag 11 april 2011

Vilken härlig dag!
Åkte hem från skolan, in, packa saker, byta om, sen körde jag, Cecilia & Elvis ner till Degeberga :) Spela fotboll med han & sooola lite, dock blev jag nog inte brun.. Haha! :)
Efter en stund kom även Felicia & Tobias! Mer skoj & sen drog vi hem. Käka & sen ville vi ha glaaass, drog ner till Degeberga igen med Cecilia & Elvis, så bäst när vi körde vi Konsum
Cecilia stannar
jag: "Asså flytta rullbrädorna från vägen, kommer där en bil & kör på dom går det åt helvetet med dom & bilen."
*svenska killen går upp & flyttar sakerna, utlänningarna bara glor*
Cecilia: "Det fattar ni väl att ni inte kan ha dom där?"
utlänning1: "Gris" (till mig.)
jag: "Vad sa du?!?"
utlänning1: "Gris"
jag: "HÅLL KÄFTEN INNAN JAG BUSSAR HUNDEN PÅ DIG."
Cecilia: "Kör en bil på brädorna får ni betala hela skadorna med hela ert socialbidrag."
*ASG*
Livet är härligt!
Bästa är nog att Elvis ser så snäll ut (a)
bleka ben..
solning imorgon igen! :D