torsdag 7 april 2011

ojojoj,
Jag har blivit riktigt dålig på att göra uppdateringar & så vidare..
Men det känns som om mitt huvud ska sprängas av allt jag ska hinna göra, så mycket i skolan nu känns det som.. Orkar man eller orkar man inte? Jag har ju inte något stort val, måste ju orka.. Sista terminen & jag vill inte förlora mina betyg, bara göra dom bättre!
Sovit över med Cecilia i 6 dagar nu, haha! Bästa är att vi inte tröttnar på varandra, känns mer normalt att hon sover hos mig! :) Blir kanske att hon sover hemma inatt, vilket kommer kännas konstigt då.. Men på fredag vet jag att vi sover igen ;) Haha nu blev det lite mer rörigt.. Egentligen borde inte jag skriva här, håller ju på med ett musikarbete som också måste bli klart.. Fast slutar snart denna lektionen.
Ska försöka göra ett inlägg sen :)
Men nu ska jag dra & äta sen i eftermiddag åker jag hem till "T" en liten runda! :)
Mys!