lördag 2 april 2011

ååh vilket toppenhumör jag är på! :D

igår, kom Jocke & hämta mig & Cecilia vid halv 1 (på natten) & vi körde till konsum i Vä & hämta Joel, in till Statiol i Kristianstad, överkul va det! va hemme vid 3 inatt sen igen :)
sova & sen upp vid 12, gjorde frukost på sängen till Cecilia haha!
fick något ryck & vi ville in till stan, så vi drog in, köpte ett par shorts till mig & ett par likadana till min söta syster! :D ut till Tina & hälsa på henne lite :) vilken mage hon har fått!
bussen från Näsby till Rese
anna: "ett barn till kristianstad"
busschauffören: jaha, var är vi nu då? New York?
cecilia: "ASG"
riktigt kul! blev lite fel i mitt huvud bara :( :D
bussen från stan till Degeberga, så va där ngn kille, överkul!
anna: "har du mobil då?"
han: "ja det är klart"
anna: "ska vi byta nummer då?"
cecilia: *skrattar* "ja ska vi det?"
hahah, vi fick faktiskt hans nummer! :D

nu ska vi äta paj som mamma har gjort! :D
bilder sen igår kommer ikväll eller imorgon! :D
bjuder på en bild sålänge !