tisdag 22 mars 2011

lika bra att börja detta inlägget med att bjuda på sig själv!
känns som om jag bjuder på mig själv rätt ofta! :D
dagen har varit så fantastisk bra!
fint väder, fina vänner,
men som alla andra dagar, så är det ett litet fel..
men det felet, vet jag inte om jag orkar med
nu.
nu när jag är på bra humör, nää!
låter mig fortfarande att hålla mig till det braiga humöret!
känns som om jag bara ska skita i det?
bra sammanhang ? nää inte direkt för den meningen kom bara så! :D
visst ja! min underbara lilla mamma gör våfflor!

detta känns egentligen väldigt fel att skriva här..
men ändå, jag skriver va jag vill.
och detta är något jag vill skriva om..
men hur ska jag formolera det utan att man tar det fe
l?
orkar inte smsa, orkar inte säga snälla/gulliga saker,
men orkar, hålla på med mig.
hur ska jag göra?!?
för det är väl inte meningen att du vill att jag ska börja gråta?
eller det är det du vill?


saknar min fina bror med!

jag tycker ju om han!