tisdag 22 februari 2011

sitter just nu hemma hos min finfina bror!
nyss käkat pizza, haha & klockan är typ kvart i fyra (a)
blir nog bara att chilla med han ikväll, vet inte :)

hörby innan & träffa hampus! :)
riktigt trevligt, va så sjukt längesen man träffade honom...


halv gammal bild på bror, men han har ju inga bilder :p
dessutom, gillar jag inte att lägga upp ett inlägg utan någon bild, visst det händer men det är mycket trevligare att läsa om det finns bilder tycker jag! :D
men sen kan jag ju säga det, att det gör inget om ingen läser min blogg, men det är ju alltid kul att det verkligen finns folk som läser, folk som läser om mitt liv. :)
som det just nu händer alldeles för lite i, eller nja, händer rätt mycket, men kan ju inte säga allt. :)


nää, nu ska jag slänga mig på soffan & fortsätta glo på barnprogram med thomas! :D