onsdag 4 augusti 2010

Thomas Andersson (L)

mamma åker på semester imorgon tills söndag, så blir bara jag, pappa & thomas som kommer hem över helgen. & imorgon ska även jag åka till thomas & sova hos han, han trodde dock inte på det först, men sa att pappa hade pratat med pia & pia hade pratat med chefen,! & han blev superglad, riktigt härligt.
& för dom som inte vet, & vill veta eller något, så thomas är min bror som fyller 17 i september, & han bor inte hemma... ): han kommer aldrig att få flytta hem men han får komma hem var tredje helg & om vi ska ha kalas eller något :) han flyttade första gången 2008 till Bokskogen ett behandlingshem i vinslöv.. eller ja han flyttade ju inte frivilligt,.. ): sen har han bott på andra ställen, & nu bor han på sitt 7:de eller 8:de ställe, där han trivis väldigt bra, & har ett bra jobb. men till hösten ska han börja på folkhögskola är det tänkt. många kanske tycker att jag borde skämmas över min bror eller inte se upp till han. men jag skämms inte för han, & jag ser upp till han. har vatt rätt mycket skitprat om han, men alla har inte sett hans fina sida, & jag lovar den är riktigt fin. han är det bästa tycker jag & han är alltid rädd om mig, ställer alltid upp & hjälper mig när jag behöver det, klart jag ser upp till han då? han är faktiskt väldigt underbar om man känner han! :) jag är iaf väldigt glad att jag har han som min bror eller jag är glad att bara ha han överhuvudtaget. jag älskar min bror riktigt mycket, & då skojar jag inte! (L)
mycket knas!