torsdag 26 augusti 2010

frts på sjukan...

ska ta allt från början, blev inte så mycket igår ;p



iaf, i fredes fick jag en spark mot huvet av min bror men bara på skoj, men min tand trillade ut i måndes ;o & även i tisdes efter skolan så åkte jag ner till vårdcentralen, han skickade en remiss till CSK för en röntgen... vid 8:a åkte jag & mamma in,,, tog en timme på röntgen vilket jag tyckte gick väldigt snabbt :) dom hitta inget fel som tur va!! eller jo, mina muskler har blivit "utspännda" & måste därför ha halsduk på mig hela tiden så att nacken håller sig varm, :) har även fått två sorters smärtstillande så jag inte ska ha så ont, men det gör ändå ont :( men det kassa är att vi inte var hemma försen kvart i 2 på natten :( men jaja, jag har iallafall en väldigt mysig halsduk! :D
jag just nu :) lite sådär halvmysig bild tycker jag! :)

har dessutom gjort av med min kamera ;o den har rymt från mig :( får vända upp & ner på rummet igen... :(

tror det blir ett inlägg till senare för är lite skriv sugen :) ;p


ciiiiiao ;*